Comuna Covăsânț intentioneaza sa achizitioneze servicii de catering in cadrul proiectului „Masa calda pentru preşcolarii şi elevii din cadrul Școlii Gimnaziale Corneliu Micloși Covăsânț, judetul Arad” in cadrul Programului pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 350 de unitati de invatamant preuniversitar de stat, Cod CPV: 55520000-1, prin procedura proprie aprobată prin HCL nr. 90/28.09.2023 a CL Covăsânț, in conformitate cu prevederile art. 111, alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
În cadrul contractului se va livra suport alimentar – tip sandvici compus din:
produse de panificaţie din faina integrala – paine feliată sau batoane/chifle – 80 g: maximum 50% din greutatea totală a pachetului;
produse din carne şi/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g: minimum 25% din greutatea totală a pachetului;
legume – rosii, castraveti, salata sau alte produse similare 40 g: maximum 25% din greutatea totală a pachetului.
La acestea se va adăuga un fruct la alegere: portocală/pară/piersică/caisă/măr sau echivalent.
Produsele alimentare vor fi livrate către Școala Gimnazială C.Micloși Covăsânț, jud. Arad zilnic din unităţi autorizate/înregistrate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor şi vor fi păstrate până la servire în unitatea de învăţământ, în condiţii igienico-sanitare şi de siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.
Produsele trebuie însoțite de ustensile sigilate care permit consumul în condiții optime de igienă.
Suportul alimentar propus de autoritatea contractantă are la baza variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 91/2021, redate mai jos:
– Sandvici cu unt, şuncă, caşcaval şi legume (roşii, castravete, salată, etc.)
– Sandvici cu piept de pui la grătar sau pulpă de pui dezosată la grătar cu legume crude (gogoşar, varză, morcov)
– Un fruct intreg.
NOTĂ
Acelaşi tip de suport alimentar nu se va furniza timp de două zile consecutiv. La suportul alimentar, se adaugă un fruct (portocală/pară/piersică/caisă/măr sau echivalent).
Fructele trebuie să fie sănătoase, fără urme de atacuri provocate de boli şi/sau dăunători.
Dacă, la nivelul unităţii de învăţământ, vor fi înregistrate cereri formulate în baza prevederilor art. 1 alin. (4) din O.U.G. 105/2022 şi în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (4) din Normele Metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. 105/2022, preşcolarii/elevii respectivi vor beneficia de produse alimentare adecvate situaţiei lor, în limita valorii zilnice stabilită pentru un pachet alimentar/elev.
Descrierea completa a serviciilor se regaseste in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a achizitiei este de 341.040 lei, inclusiv TVA.
Valoarea este valabila pana la pragul maxim de 341.040 lei. Decontarea si plata se va face in functie de livrarile efectuate in baza comenzilor ferme primite de la achizitor.
Plata se va face lunar, in termen de maximum 30 de zile de la receptia cantitativa si calitativa a produselor si a avizelor, insusite de catre persoana desemnata de catre achizitor.
Data limită pentru depunerea ofertelor este: 11.10.2023, ora 14:00.
In vederea pregatirii ofertei, va atasam: